9 lutego 2014

Pepitka

Styczeń to ciężki miesiąc dla studenta. Blog niestety odszedł na drugi plan. Nasilenie projektów, zaliczeń i egzaminów nie pozwala w pełni cieszyć się życiem. Na szczęście, ten najgorszy czas już za mną i mogę nadrobić wszystkie zaległości. W planie mam post o zorganizowaniu wyjazdu do Francji, porównanie oryginalnego Beauty Blendera z jego tańszym odpowiednikiem, post lub filmik o ulubionej biżuterii i kilka innych. Bardzo bym chciała wprowadzić cykl o różnych zajęciach sportowych. Jeśli macie jakieś pomysły na tematy wpisów to piszcie w komentarzach lub na moim facebook'u







zdjęcia: Ola

płaszcz: next | sweter, spódnica, naszyjnik: Oasap | torba: H&M | kozaki: stradivarius | rękawiczki: F&F

Instagram

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, że założyłaś bordowy sweterek po płaszcza w pepitkę, ale ta spódnica to moim zdaniem zły wybór. Wygląda trochę tandetnie. Ale to tylko moje zdanie. Wolę to podkreślić, bo zaraz będą na mnie hejty od innych komentujących :)
    Mimo wszystko dalej jestem wierną czytelniczą. Nic, tyko się od Ciebie uczyć! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cykl o zajęciach sportowych - brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bordo w połączeniu z pepitką wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ponadczasowy i piękny wzór;) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, powodzenia na egzaminach!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pięknie! Świetnie wyglądają te dwie pepitki połączone ze sobą. A pomysły na przyszłe post bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten print i pięknie do Ciebie pasuje! Świetny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zestawik ,lubię pepitkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WTF z twoimi oczami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są czerwoe i zawsze zmróżone...

      Usuń
    2. Nie przesadzaj, nie zawsze :P A jak wieje wiatr to tego już nie obejdę.

      Usuń
    3. Brzydkie masz oczy, za głęboko osadzone...jeśli chodzi o ich kolor to tutaj niewiele pomaga...

      Usuń
    4. Jakoś nie narzekam. Tego już nie zmienię ;)

      Usuń
  12. I tak masz wyglądać zawsze jak na trzecim od końca...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkasz w Tym pałacu hehe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to nie pałac :v

      Usuń
    2. A co TO jest?

      Usuń
    3. Dworek Staropolski, tam nikt nie mieszka.

      Usuń
    4. wiem że to dworek...Myślałem że może Ty tam mieszkasz (opierając się na Youtubie)

      Usuń
    5. Ja mieszkam w zwykłym domku. A dlaczego po YouTuebe tak sądziłeś?

      Usuń
    6. Bo takie można odnieść wrażenie

      Usuń
    7. Domek jest niezwykły, mieszkanie w bloku jest zwykłe

      Usuń
  14. genialne połączenie!!! idealnie
    pozdrawiam dziś ze słonecznej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz niesamowicie piękne włosy *^* Zawsze marzyłam o tym, żeby być blondynką....
    Bardzo podoba mi się Twoja torebka :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mi sie wydaje czy twoje wlosy na koncach są sino-fioletowe? Co tam się stało?
    Bordowy sweterek fajnie pasuje do tej pepitki.
    A co do wlosow to chyba masz bardzo zniszczone utlenianiem? Widac ze są rzadkie. Polecam jakies intensywnie regenerujące maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy nie są utleniane rozjaśniaczem, więc nie są takie zniszczone :) Mam naturalnie jasne włosy, więc nałożenie farby wystarcza żeby nadać im taki kolor. A Fioletowy odcień to płukanka, trochę za dużo mi się jej ostatnio nalało ;)

      Usuń
  17. Doskonała stylizacja. Widzę też, że bardzo poprawiła się jakość zdjęć. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz, kapitalne zestawienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń