25 stycznia 2014

Parka

Tak jak się spodziewałam, zima jednak o nas nie zapomniała. Może nie jest tak siarczysta jak to było kiedy jeszcze byłam mała, ale -10 na zewnątrz skutecznie powstrzymuje mnie od wyjścia z domu. To chyba pierwsze symptomy starzenia. Razem z Martyną ryzykowałyśmy odmarznięte dłonie, ale postanowiłyśmy spotkać się na szybkie zdjęcia i natychmiast po tym pobiegłyśmy na gorącą kawę ;)
W grudniu miałam wyjątkowo mało czasu. Jeden z bardziej pracowitych okresów od bardzo dawna. Mam nadzieje, że teraz będzie już tylko lepiej i będę miała wystarczająco dużo czasu na regularne pisanie postów. Liczę też na Waszą pomoc w wymyślaniu tematów nowych wpisów i filmików :) 
Pisałam Wam już dawno na swoim facebook'u i w filmiku o swojej parce. Okazałą się bardzo trafnym wyborem. Długo nie mogłam się zdecydować gdzie kupić taką kurtę i w jakim kolorze. Co prawda, na blogu pokazuje ją Wam po raz pierwszy, ale tak naprawdę noszę ją bardzo często. Podoba mi się jak wygląda z bordowym swetrem. Wydaje mi się to idealnym połączeniem kolorystycznym. Lubie też nosić duże naszyjniki do prostej góry, tym razem wybrałam taki z ciemnozielonymi i czarnymi elementami. Przez te mrozy, moje ulubione sukienki i spódnice odchodzą w odstawkę. Stawiam na spodnie i ciepłe skórzane śniegowce, są niezastąpione w taką pogodę.

Zapraszam Was na mój instagram :)
Instagram







zdjęcia: Martyna

parka: sheinside | sweter, naszyjnik: Oasap | spodnie: lee | torba: river island | rękawiczki: H&M | śniegowce: czasnabuty

35 komentarzy:

  1. śliczna parka i piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja. Naszyjnik ładny, choć nie do końca w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - początkującej blogerki, która stara się znaleźć czas na regularne posty :)
    http://mamalzonka.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/mamalzonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja! Naszyjnik ładny, choć nie do końca w moim typie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - początkującej blogerki, która uczy się stawiać pierwsze kroki w świecie wirtualnym i stara się znaleźć czas na regularne postowanie :)
    http://mamalzonka.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/mamalzonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na cieplutką, na taką pogodę idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubie połączenie parki z bordowym/burgundowym swetrem, sama często tak noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie podoba mi się ta kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna! A stylizacja bardzo mi się podoba, z wyłączeniem butów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny naszyjnik i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit ! :) Love the necklace

    OdpowiedzUsuń
  10. parka wydaje się być mega ciepła!!!
    super naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mi sie podoba fason tej parki, jest boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście to połączenie kolorów jest trafione w dziesiątkę. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw. :) Ładnie Ci w tej parce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta parka! Podoba mi się pierwsze zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna, ja chpruję na beżową lub pastelowo różową

    OdpowiedzUsuń
  16. super look!<3
    parka i sweter są urocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo w moim guście :) Mam pytanie odnośnie podkładu estee lauder - jaki wybrałaś kolor ? Mam bardzo jasną karnację i ciężko mi trafić na dobrze kryjący podkład - do tego w odpowiednim odcieniu .. Jesteś z niego zadowolona ? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam najjaśniejszy odcień z tonacji neutralnej. 1N1. Jest kryjący, z wykończeniem półmatowym, a do tego długo się utrzymuje bez konieczności poprawiania. Podoba mi się też to, że nie zostawia śladów na ubraniach. Przez jakiś czas pracowałam w perfumerii i miałam okazje testować różne podkłady, moim zdaniem ten jest bezkonkurencyjny :) W tym momencie likwidowane są perfumerie Marionnaud w Polsce, więc możesz go tam kupić na obniżce. Ja właśnie tam kupowałam :)

      Usuń
  18. Dziękuję za odpowiedź ! A mogłabyś mi jeszcze powiedzieć ile zapłaciłaś po obniżce ? Chodzi mi o to czy na allegro można kupić w podobnej cenie czy jednak warto udać się do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK 130 zł u mnie. Czytałam, że w niektórych mają jeszcze większe obniżki przez tą likwidację, więc chyba warto się wybrać :)

      Usuń
  19. wspaniała stylizacja,a naszyjnik niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jesteś

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki rozmiar tej kurteczki masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz wzrostu? :) Czaje się na tą parkę, ale nie jestem pewna jaki rozmiar mam wybrać :)

      Usuń
    2. Jestem niziutka, mam tylko 157 cm dlatego ta parka jest na mnie taka luźna ;)

      Usuń
    3. Ja mam 167cm i patrząc po wymiarach bym się zmieściła, ale boje się, że rękawy będą za krótkie :(

      Usuń
    4. No, koniecznie trzeba patrzeć na wymiary... U mnie są te rękawy takie w same raz, mogłyby być nawet trochę krótsze. Zawsze mam wszystko luźne i za długie :/

      Usuń
    5. U mnie zwykle jest wszystko ładnie dopasowane (roz. s) , ale czasem kłopot z rękawami mam, dlatego trochę boję się zamówić przez internet, szczególnie kiedy to ma być kurtka

      Usuń