30 września 2013

Long Sleeve Bodycon Dress

Jak dobrze wiecie jestem zwolenniczką kobiecego stylu. Najczęściej noszę sukienki, a spodnie to raczej konieczność kiedy na dworze robi się już zimno. Jesień jest dla mnie o tyle smutna, że większość ulubionych rzeczy leży głęboko w szafie. Na tę porę zamówiłam sukienkę z długim rękawem z dość ciepłego materiału. Kolor czerwonego wina idealnie pasuje do większości płaszczy i kurtek, które już mam. Czarne botki na wysokim obcasie to był mój must have sezonu. Bardzo podobne były w zeszłym roku w stradivariusie, ale niestety mój rozmiar szybko znikł z półek, dlatego od razu zamówiłam te z czasnabuty. Uważam, że szmaragdowa torba fajnie przełamuje to połączenie bordo i czerni. 














sukienka: AX Paris | płaszcz: oasap | torebka : H&M | botki: czasnabuty




30 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz niesamowicie kobieco i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz mega seksownie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę taką sukienkę pieknaaaaa

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz olśniewająco !! Zazdroszczę sukienki , jest cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kiecka i przepiękna Ty! I za każdym razem, kiedy widzę Cię z tą torbą żałuję, że ją odłożyłam. Trzeba było brać, bo jest świetna :) Głupia ja :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobiecy styl idealnie do Ciebie pasuje. Z pazurem w dodatku! :-) piękna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest super!!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jak pięknie mega zmysłowo i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sukieneczka pięknie leży! Cudowna torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!! Fabulous dress!! Looks like it was tailor made for your incredible figure. You look so beautiful!! Your legs are AMAZING!!! Great photos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw jak najbardziej trafiony! Podoba mi się :)

    Zapraszam tutaj --> http://veronikaisaddicted.blogspot.com/2013/09/casual-look-with-checkered-shirt.html

    http://veronikaisaddicted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, rewelacyjne się prezentujesz w tej sukience :)) bardzo stylowo, kobieco i z klasą :) jak najbardziej mi się podobasz w takim wydaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Skad jest bluza ktora masz na sobie w filmiku?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupiłaś tą szarą bluzę?

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu ile ty masz tapety na tym filmiku :/ na zdj tak tego nie widac

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, słodka jesteś na tym filmiku, rozluźnij się ^^ i uśmiechnij :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinnaś jednak mówic ile co kosztuje. Wtedy widz, wie czy może sobie na tą rzecz pozwolić czy nie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie zapisuje sobie cen ;) Kupując kilka rzeczy w jednym sklepie nie zastanawiam się ile poszczególne rzeczy kosztowały. W dodatku w tym filmiku połowa rzeczy była z Dubaju. Myślę, że podawanie cen w dirhamach ze sklepów, których u nas nie ma, po prostu mija się z celem.

      Usuń
  19. Bardzo elegancko i sexy. Wspaniała figura. Uwielbiam torebkę!:)


    http://marquisedevulpes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba Lublin? Jeżeli tak to pozdrawiam:)

    slubnyszyk.pl

    OdpowiedzUsuń